پادگان بزرگیه. دوره ی ما که بیش از 3000 نفر سرباز بودیم.
ترک ها هم رفتارشون خوبه.
تبریز هم شهر دیدنی هست.
تو فصل پاییز و زمستون که اونجا خیلی اوضاع ناجوره. چون هوا خیلی سرده و... دیگر مشکلاتی که به دلیل سرما گرفتارش میشید. مثلا 4 صبح باید از خواب پا شی، بری تو حیاط، تو اون سرما وضو بگیری 
ما را در سایت پادگان شهید قاضی تبریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16584