کلیاتی درباره پادگان شهید قاضی تبریز

خرید بک لینک
پادگان آموزشی شهید قاضی در کل پادگان خوبیه. البته اگر مدرکت بالای لیسانس باشه یا حداقل بالای فوق دیپلم. چون در این پادگان،گردان سربازان تحصیل کرده جدا هست و رفتار فرمانده ها و... هم با سربازها بهتر هست.

پادگان بزرگیه. دوره ی ما که بیش از 3000 نفر سرباز بودیم.

ترک ها هم رفتارشون خوبه.

تبریز هم شهر دیدنی هست.

تو فصل پاییز و زمستون که اونجا خیلی اوضاع ناجوره. چون هوا خیلی سرده و... دیگر مشکلاتی که به دلیل سرما گرفتارش میشید. مثلا 4 صبح باید از خواب پا شی، بری تو حیاط، تو اون سرما وضو بگیری

پادگان شهید قاضی تبریز...

ما را در سایت پادگان شهید قاضی تبریز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16584 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 9:09

صفحه بندی