غذاهاش خوبه. از تمامی آموزشگاه های کشور بهترینه.
اگر با فرماندهاشون خوب باشی باهات خوبن.
شاخ بازی در بیاری تجدید دوره میشی. البته تو گروهان ما از 700 نفر هیچ کدوممون تجدید دوره نشدیم.
اونجا برید بهتون میگن نمره امتحان، نمره تیراندازی خیلی مهمه و اگر کم بشید، تجدید دوره میشید، همش دورغه و جنگ روانی. همش الکیه. نمره ای در کار نیست. فقط باید بچه خوب و حرف گوش کنی باشی.
برنامه روزانه:
اونجا 40 دقیقه قبل از اذان صبح برپا میدن- میرید نماز- برمیگردید صبحونه میخورید-بعد نظافت-بعد استیل نظامی میزنید میرید سر کلاسا. بعد اذان ظهر- بعد نهار- بعد کمی استراحت- دوباره کلاس- بعد نماز مغرب- بعد شام.البته نیم سال اول سال شام قبل از نمازه، نیم سال دم سال، شام بعد از نمازه. بعد ساعت 9:45 خاموشیه.
در کل بخواهی حساب کنی هتله.... البته برای دوره تکمیلی های بسیج 15 روزه ها
نهار و نمازت سر جاشه، سر وقت هم میری کلاس. همه چی رو نظم. رژه هم در کار نیست. کوه و بیابون هم نداره.
پادگان شهید قاضی تبریز...ما را در سایت پادگان شهید قاضی تبریز دنبال میکنید
برچسب: پادگان شهید قاضی طباطبایی تبریز,شماره تلفن پادگان شهید قاضی طباطبایی تبریز,آدرس پادگان شهید قاضی طباطبایی تبریز,پادگان آموزشی شهید قاضی طباطبایی تبریز, نویسنده: بازدید: 7160