از امروز شروع میکنم بخش کوچکی از کارهای روزمره ای که در پادگان انجام میدم رو خدممتون میگم.
مثلا ما درجمون افسریه،استوار تمام. با مدرک مهندسی برق. خاک تو سر این مملکت کنن که مهندس برقش باید بره تو پادگان جارو بزنه و دستشویی بشوره.
وقتی تو پادگان مشغول این کاره اجباریه کثیف هستم، به مافوق های خودم میگم: این شما هستید که باید خجالت بکشید
میگن چرا؟؟ میگم: چون شما دارید پاسداری نظام و انقلابی رو میکنید که جوان تحصیل کرده این مملکت به این خاری افتاده. یعنی به این خاری اجبارش کردید. نه تنها من. این درد اکثر سربازهای این مرز و بوم هست.
آخه ما که یه مملکت امام زمانی داریم چرا باید اینطور رفتار بشه؟؟؟؟؟
ما که رهبری به این عزیزی داریم چرا؟؟؟
چرا جوری رفتار میکنید که وقتی طرف خدمت سربازیش تموم شد، اعتقاداتش نسبت به نظام و انقلاب سست میشه؟؟؟؟
این آسیب نیست؟ این ظلم نیست؟؟؟ این ضربه به خود نظام نیست؟؟؟
از چی بگم؟ از کجاش بگم؟
طرف برای لحظه به لحظه کار ساعت اداری داره حقوق میگیره. اونوقت اون تایم ساعت اداری رو میپیچونه میره زیارت عاشورا میخونه؟؟ آخه یعنی چی؟ ثواب داره؟؟ دارم از دست این کاراشون دیوانه میشم
پادگان شهید قاضی تبریز...ما را در سایت پادگان شهید قاضی تبریز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3664